Saturday, May 1, 2010


ΤΟΛΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ , ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ, ΠΟΙΗΜΑΤΑ



΄Ενα καινούργιο ποιητικό βιβλίο έλαβα σήμερα από τον φίλο ποιητή και πεζογράφο Τόλη Νικηφόρου με τον τίτλο " Το μυστικό αλφάβητο" από τις εκδόσεις ΜΑΝΔΡΑΓΟΡΑΣ. Τα ποιήματα τα διάβασα απνευστί και ομολογώ πως είναι από τα πιο ώριμα του ποιητή. Εξαιρετικά παραγωγικός ο Τόλης Νικηφόρου μας αιφνιδιάζει κάθε τόσο με τα πολυάριθμα και ποικίλα πνευματικά έργα του. Πιστεύω ωστόσο ότι ο εν λόγω συγγραφέας είναι πρώτα ποιητής και μετά όλα τα άλλα.΄Αλλωστε κι εγώ ανήκω σ΄ αυτήν την κατηγορία .Το χάρηκα ιδιαίτερα το βιβλίο του . Ειδικά το ποίημα που αναφέρεται στο πειρατικό καράβι στα ανοιχτά , μες στην ομίχλη με σημαία το όνειρο, το ξεχώρισα λόγω βέβαια των ιδιαίτερων - ''μεταφυσικών'' μου σχέσεων με την πειρατεία.Ο Μανδραγόρας έχει υψηλή αισθητική και τώρα τελευταία βγάζει πολύ όμορφα και επιμελημένα βιβλία. Καλοτάξιδο !!!!!!!!




2 comments:

Poet said...

Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο μου, Κατερίνα μου, και σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια.

Χάθηκες τελευταία, δεν σε είδα ούτε στην έκθεση του βιβλίου. Είμαι βέβαιος ότι κι εσύ βρίσκεσαι σε παραγωγική φάση.

Καλό βράδυ.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Eκεί ήμουν κι έβγαζα και λόγους.Απλά δεν συμπέσαμε .Πάντως τα ποιήματά σου αυτά μου άρεσαν πάρα πολύ.Εγώ βγάζω ένα βιβλίο πολύ σύντομα.Θα σας ειδοποιήσω.