Wednesday, November 14, 2007

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ:

To βιβλίο που δεν γράφτηκε ποτέ
------------------------------------------

Το βιβλίο που δεν γράφτηκε ποτέ
το ξεφυλλίζει κάποιος μέσα μου τις νύχτες
ακούω το θρόισμα των απαλών σελίδων του
μυρίζω το άρωμα του μουχλιασμένου του χαρτιού
αφουγκράζομαι τον φλοίσβο της μελάνης
πίσω από τις γραμματοσειρές του.

Οι ιστορίες του αλλάζουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα
οι τόποι διαρρέουν
οι ήρωες αυτοκαταστρέφονται
ποτέ κανείς δεν φτάνει στο τέλος του βιβλίου
ξεβράζονται στην πορεία και κυλούν
με τη μορφή ζεστών δακρύων από τα μάτια μου
με τη μορφή ιδεογραμμάτων που αχνίζουν στον αέρα
κάποιος καίει πότε πότε
τα φύλλα του βιβλίου για να ζεσταθεί
καίει τα γκρίζα κύτταρα του εγκεφάλου μου
έξω λευκή σαν χιονοθύελλα η σιωπή του χαρτιού
μέσα η κόλαση των λέξεων.

Το βιβλίο που δεν γράφτηκε ποτέ
με περιμένει κάθε νύχτα
δίπλα στο ραγισμένο φως του πορτατίφ
πάνω στο σκευρωμένο κομοδίνο
κάτω απ΄ το δέρμα .

7 comments:

Anonymous said...

Η συνεχής πορεία του καλλιτέχνη... Η αδιάκοπη πορεία της ζωής!!!
Καλό σου βράδυ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Καλησπέρα onisime . Η βασανιστική πορεία του καλλιτέχνη θα έλεγα για την ακρίβεια.

ΩΣΗΕ said...

''Οι ήρωες αυτοκαταστρέφονται''
Το έχω γράψει πολλές φορές...

Συνώνυμο από Στράτο Λιακάτου:
''.γιατί παλιό το παραμύθι λέει... ...πως άμα είσαι αετός... ...τότε το βέλος που θα σου ξεσκίσει την καρδιά... θά' χει αρμοσμένα στη δική του την ουρά... ...φτερά απ' τα δικά σου...''

Καλή σου μέρα εξ ανατολών

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Kαι οι ποιητές αυτοκαταστρέφονται .Το δαιμόνιο που τους διακατέχει τους καταστρέφει.Ίσως είναι το τίμημα που πληρώνουν για το ταλέντο τους.

ΩΣΗΕ said...

Περί του θέματος... ρίξε ένα βλέφαρο στο ''ΔΑΙΔΑΛΟ'' (είναι αναρτημένο στο μπλογκ μου)

Και ναι! Δε θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω απερίφραστα.

Anonymous said...

Γλυκειά βασανιστική πορεία θα έλεγα εγώ ;o) ;o) Υπέροχη η εγγραφή, η σύλλυψη της ιδέας ενός τέτοιυ βιβλίου και το πόσο εύκολα μας πέρασες την άυλη μορφή του. Μια γλυκειά φθινοπωρινή καλησπέρα, Κατερίνα μου. Σ ευχαριστώ για την αγάπη σου...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Καλησπέρα Νικόδημε! Και καλό κουράγιο με όσα κάνεις.