Wednesday, November 5, 2008

Λέω να πεταχτώ μια βόλτα γιατί έπηξα


ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ



11 comments:

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ said...

Καλό ταξίδι να έχεις Κατερίνα!!

με αγάπη απο νότια

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

σ' ευχαριστώ περίπλου μου.

U.t.b.f said...

Καλησπέρα καπετάνισσα.
Πολύ καλή ιδέα, μια βόλτα στο Αμστερνταμ θα σε γεμίσει στα σίγουρα.
Χάθηκα τον τελευταιο καιρό έπρεπε να πάρω κάποιες αποφάσισεις σε σχέση με την δουλειά μου.
Αλλά τώρα είμαι ελευθερός, γιατί παραιτήθηκα. Τώρα μπορώ να σαλπάρω ξάνα στα πέλαγα του ονείρου.
Εσυ πως τα πας καπετάνισσα
;

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Περατή Τζέυκ , μη στεναχωριέσαι για τις δουλειές στη στεριά .Εμείς έχουμε τους ωκεανούς της φαντασίας μας για να μας θρέψουν.Οι καλές ιδέες από κει πηγάζουν.Μεγαλύτερη προίκα απ΄το ταλέντο και το γράψιμο δεν υπάρχει.Λοιπόν εγώ γράφω όλον αυτό τον καιρό αλλά κοντεύω να τα παίξω γιατί έχω κάτι μήνες να βγω έξω .Χώρια που η Ολλανδία είχε από παλιά πειρατές. Μ' ενδιαφέρει να πάρω εικόνες από εκείνες τις θάλασσες του βορρά.Εσύ τι κάνεις προχωράς;

μελονικος said...

Άκου!!
Να ζήσης μεγάλο έρωτα στην Εσπερία.
Εμείς να απολαύσουμε τα βιώματά σου σε ποίηση.
Δηλ. Οι μέρες σου να έχουν ενδιαφέρον.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Σ΄ευχαριστώ Νίκο, δεν θα έλεγα όχι σ΄ έναν ολλανδό κουρσάρο.

U.t.b.f said...

Προχωράω με αργούς ρυθμούς έχω χάσει η αλήθεια κάπως την έπνευση μου,αλλά το παλεύω.
Η Ολλανδία είχε ονομαστούς πειρατές αζίζει να πας,θα νομίζεις ότι ζέις στο 17ο αιώνα.
Να επισκεφτείς οπωσδήποτε και τον 'Ιπτάμενο ολλανδό' είναι φανταστικό πλοίο του 18ου αίωνα που το έχουν σαν μουσείο.
Μόλις πατήσεις στο καταστρώμα του θα νιωσεις αμέσως σαν πειρατής.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Τώρα συγκινήθηκα γιατί κάποτε διασκεύασα την ιστορία του ιπτάμενου ολλανδού σε παραμύθι και κυκλοφόρησε μαζί με άλλες διασκευασμένες όπερες για παιδιά.Νομίζω πως είναι η ωραιότερη θαλασσινή ιστορία.Ξέρεις η βόρειες θάλασσες με συγκλονίζουν πιο πολύ απ΄ τις δικές μας ΄γιατί είναι πιο σκοτεινές και πιο ανελέητες.Έχω περάσει πολλά καλοκαίρια στα σύνορα Γερμανίας και Δανίας και έχω ταξιδέψει σε νησιά της Βόρειας Θάλασσας .Αντίθετα από σένα που έχεις αγγλοσαξωνική παιδεία, εγώ έχω γοτθική.Πολλά πειρατικά ολλανδικά επίσης έπλεαν στο Αιγαίο κι όταν τα συναντούσαν οι δικοί μας σήκωναν μαλτέζικη σημαία και δεν τους χτυπούσαν οι ολλανδοί πειρατές.Οι μαλτέζοι μάλιστα τα είχαν βρει με τους μανιάτες και πουλούσαν προστασία στη θάλασσα.

Anonymous said...

Καλημέρα!!! Καλό ταξίδι Κατερίνα!!!
Σε ευχαριστώ θερμά για τις όλο αγάπη ευχές σου!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Σ΄ευχαριστώ Ονίσσιμε. Όταν γυρίσω θα σας φέρω νέα .΄Αλλωστε θα τα πούμε και στην παρουσίαση του βιβλίου του Ηχου Πλάγιου Μόνου στο τέλος του μηνός.

Anonymous said...

Καλημέρα. εγώ επέστρεψα στην μπλογκόσφαιρα και τώρα εσύ λείπεις στην Ολλανδία. Καλά να περνάς.