Saturday, April 21, 2012


Πικρή  διαπίστωση 
---------------------------------------------------------

Oi  άνθρωποι   που μου έκαναν  κακό
Έκλεψαν  κομμάτια  απ΄ το  παρελθόν  μου
κι  έφυγαν  
οι  άνθρωποι  που  μου  έκαναν  κακό
φορούσαν  τα   ίδια  ρούχα  με  τους  άλλους
κρατούσαν  ομπρέλες  , οδηγούσαν  αυτοκίνητα
 φιλούσανε  ηδονικά   και   πλήγωναν  με  χάρη
γύριζαν  το   μαχαίρι  τους   πισώπλατα  
κι  ύστερα  χάνονταν αθόρυβα   σαν  ίσκιοι            

Οι  άνθρωποι που  μου  έκαναν  κακό
Φορούσαν  μάσκες    εραστών
Μού  φεραν  δώρα  και   τραύματα  αγιάτρευτα
Χάρτες  που  δεν  οδηγούσαν   πουθενά
Δάκρυα   που  δεν  στεγνώσανε   από  τότε .

Οι  πιο  πολλοί  είναι  τώρα   πεθαμένοι
Μα  το  κενό  που  αφήσανε   δυσαναπλήρωτο     
δύσκολα  θεραπεύεται    κι  αυτό         
Για  κάποιον  λόγο  που  ποτέ  μου   δεν  εξήγησα .

No comments: