Ποια μυρωδιά σάς γυρίζει στην παιδική σας ηλικία;
«Η μυρωδιά από τις φλούδες των πορτοκαλιών πάνω στην ξυλόσομπα».
Ποια αφίσα είχατε κρεμασμένη στο εφηβικό σας δωμάτιο;
«Του Τσε Γκεβάρα».
Η πρώτη “αμαρτία” που κάνατε;
«Έκλεψα ένα κουτί με ξυλομπογιές από έναν συμμαθητή μου στην Πρώτη Δημοτικού».
Με ποιον ήρωα ταυτιζόσασταν;
«Με την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων».
Ποιο ήταν το αντικείμενο φετίχ σας, όντας έφηβη;
«Οι λαστιχένιες μου κορδέλες. Είχα αμέτρητες σε όλα τα χρώματα».
Περιγράψτε το πρώτο σας φιλί.
«Στη σκάλα της πολυκατοικίας. Με παραμόνευε ένα αγόρι και μου όρμηξε την ώρα που έβγαινα, ενώ ένα τσούρμο από παιδιά σφύριζαν γύρω μας. Δηλαδή ένα ρεζίλι».
Ποιο ήταν το πρώτο άλμπουμ που αγοράσατε;
«Των Beatles».
Ποια ήταν η πρώτη σας «επανάσταση»;
«Κάπνισα στον δρόμο στα 14» .
Υπάρχει κάτι για το οποίο μετανιώσατε από εκείνη την εποχή;
«Δεν πίστευα πολύ στον εαυτό μου».
Ποια ήταν η αγαπημένη σας συνήθεια;
«Μου άρεσε να κλείνομαι μέσα και να γράφω, αλλά καθόμουν και με τις ώρες στον καθρέφτη».
Το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
«Μάλλον πρέπει να ήταν τα παραμύθια του Άντερσεν. Διάβαζα πάρα πολύ ως παιδί. Μανιωδώς θα έλεγα».
Τι σας εκνεύριζε περισσότερο;
«Το Γερμανικό. Πήγαινα τότε στο Γερμανικό Γυμνάσιο. Υπήρχαν πολλές ωραίες μαθήτριες στην τάξη, το σχολείο ήταν μεικτό, από τα ελάχιστα της εποχής και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Ήταν τα χρόνια της Χούντας».
Πώς περιγράφετε το στιλ σας τότε;
«Έκανα τη χίπισσα, δήλωνα αριστερή και ήμουν πάντα θυμωμένη».
Τι ανάμνηση έχετε από τις διακοπές σας; 
«Ό,τι καλύτερο έζησα».
Πώς βλέπατε τον κόσμο;
«Φανταζόμουν πως θα ήταν πιο εύκολα τα πράγματα. Και είχα την ψευδαίσθηση ότι ο χρόνος θα είναι ατελείωτος».
Τραγούδια με τα οποία έχετε συνδέσει την εφηβεία σας;
«Θυμάμαι κάποια τραγούδια που τα ακούγαμε στα πάρτι: “Οh Mamy blue”, “Νo milk today”, “If you go to Saint Fransisco”, όπως και τραγούδια των Beatles, Rolling Stones, Bee Gees κ.ά. Στο σπίτι, όμως, άκουγα Leonard Cohen, Bob Dylan και Joan Baez».
Τι τύπος παιδιού ήσασταν ως μαθήτρια;
«Ονειροπαρμένο αλλά και ζόρικο. Είχα αδηφαγία με τα βιβλία. Ωστόσο, το σχολείο δεν μου άρεσε. Έφτιαχνα συνεχώς ιστορίες με το μυαλό μου. Θυμάμαι ότι μάζευα τους συμμαθητές μου στην είσοδο της πολυκατοικίας μας και τους διηγιόμουν ιστορίες».
Πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας ενήλικα;
«Πίστευα πως θα γινόμουν συγγραφέας . Ήταν πάντα το όνειρό μου. Άλλωστε έβγαλα το πρώτο μου βιβλίο στα 14».
Τι θεωρούσατε ακατόρθωτο τότε;
«Σχεδόν τίποτε». 
 mini CV
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε οικονομικά και είναι διδάκτορας των Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ.. Έχει εκδώσει μυθιστορήματα, ποιητικά βιβλία, καθώς και παιδικά. Συνεργάζεται με διάφορα λογοτεχνικά περιοδικά δημοσιεύοντας κριτικά σημειώματα, δοκίμια και λογοτεχνικά κείμενα. Έχει τιμηθεί με το Α’ Βραβείο του Κύκλου Παιδικού Βιβλίου το 1992 για το βιβλίο της «Χίλιες και μία νύχτες των Βαλκανίων». Κείμενα και ποιήματά της μεταφράστηκαν στις βαλκανικές γλώσσες, στα γερμανικά, τα αγγλικά και τα πολωνικά.  Ποίησή της, επίσης, μελοποιήθηκε από τον Μιχάλη Γρηγορίου και ερμηνεύτηκε από τη Σαββίνα Γιαννάτου. Είναι μέλος της Εταιρείας Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης.