Thursday, August 15, 2019


Μπάνιο στην πισίνα

Γέμισε η πισίνα με κολυμβητές
Σώματα δυνατά, αξιέραστα
Γλίστρησα ανάμεσά τους για να απολαύσω
το σφρίγος, την αρρενωπή ομορφιά
τα γυμνασμένα μπράτσα, τα ρωμαλέα στήθη
-εγώ που μόνο το πνεύμα ήξερα να τιμώ τόσον καιρό-
κι ένιωσα ξαφνικά να εκστασιάζομαι
μπροστά στο κάλλος ενός εφηβικού κορμιού
στη θέα ενός ξανθού αγοριού
που έπιανε τα μαλλιά του μ’ ένα λαστιχάκι
λίγο πριν χαθεί κάτω απ’ τα νερά.

Σκέφτηκα τότε πως θα ήθελα να επιστρέψω
στα καλοκαίρια της σπαταλημένης νιότης μου
στις μισοφώτιστα δωμάτια,
                                στα περίκλειστα χρόνια μου
να σκίσω μανιφέστα και γραπτά
                                 και περισπούδαστα βιβλία
που ετύρβαζαν περί πολλών και τίποτα δεν μου είπαν
καθώς μια μόνο επίσκεψη σε μια πισίνα της πόλης έφτασε
για να μου φανερώσει
πόσα πολλά χαθήκανε στο μεταξύ
και πόσο λίγο ζήσαμε στα αλήθεια.

No comments: