Saturday, November 24, 2007

΄Ποτέ δεν θα τη φτάσω την καρδιά σου

Στάζουν απόψε οι λέξεις απ΄τον ουρανό
στάζουν πάνω στις στέγες
στ΄αυτοκίνητα
στάζουν στα ρούχα μου , στο χάρτινο μυαλό μου
ποτίζουνε σιγά σιγά τα ποιήματα
φαίνονται κάτι σπίτια με κόκκινα φανάρια
τρεις γέροι κινέζοι στέκονται μπροστά τους
βαθιά μέσα στις τσέπες
κρύβουν τα κλειδιά τους
βαθιά μες στις καρδιές τους
κρύβεται η καρδιά σου
τους βλέπω από μακρυά και τους ακούω.

Τι θέλόυν εκεί κάθε φορά που γράφω ποιήματα;

Ποτέ δεν θα το λύσω τούτο το μυστήριο
ούτε θα πάρω στα χέρια τα κλειδιά τους
ούτε θα μπω στα σπίτια με τα κόκκινα φανάρια
ούτε πότέ θα φτάσω την καρδιά σου
κι ας έρχονται κάθε φορά που σε θυμάμαι
κι οι τρεις με τις παράξενες στολές τους
και τις μακρυές κρυστάλλινες γενειάδες.

5 comments:

Anonymous said...

Το ξεκλείδωμα κάθε καρδιάς θέλει να στάξει αίμα από τον επίδοξο κλειδαρά!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Καλημέρα Onisime!

ΩΣΗΕ said...

Μ' άρεσε που στάζουν οι λέξεις σαν ''Νοθκιά''(Υγρασία στη διάλεκτο μου). Μου μετέδωσε μια πολύ σιωπηρή σκηνή που προκαλεί κενή στιγμή με το χρόνο και τα αισθήματα σταματημένα...
Ωραίο κενό...

Καλησπέρα

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

καλησπέρα ωσηε .Εμείς στην Θεσσαλονίκη ζούμε μέσα στην υγρασία και την ομίχλη. Ειδικά εδώ στην Καλαμαριά που είναι το σπίτι μου κινδυνεύουμε να γίνουμε αμφίβια.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...
This comment has been removed by the author.