Friday, June 27, 2008

Δημήτρης Σωτάκης, ο ΄ΑΝθρωπος Καλαμπόκι, εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ

Το βιβλίο ο ΄Ανθρωπος Καλαμπόκι με ξαναγύρισε μετά από καιρό στις παλιές καλές συνήθειες του διαβάσματος και μου ξανάνοιξε την όρεξη για τη Λογοτεχνία . Τελευταία είχα κόψει τα βιβλία καθώς δεν είχαν τίποτα καινούργιο να μου πουν και το μόνο που έκανα ήταν να χάνω το χρόνο μου με τις πάσης φύσεως κοινοτυπίες . Επιτέλους ήρθε αν και καθυστερημένα, στα χέρια μου το βιβλίο του Δημήτρη Σωτάκη και με έπεισε για τις αρετές της έντεχνης γραφής αλλά και για τον σκοπό της λογοτεχνίας .Δυνατός συγγραφέας , ιδιοφυής στις συλλήψεις του , στόφα ποιητική αλλά και γκροτέσκος στην αφήγηση , -που και που παραπέμπει στον Κάφκα - ο Δημήτρης Σωτάκης έχει γράψει ένα ευφιέστατο βιβλίο με πολλαπλούς συμβολισμούς που σχετίζονται με την σύγχρονη εποχή , αλλά και με τις αμφιλεγόμενες αξίες ενός παράλογου κόσμου. Πίσω από τον λογοτεχνικό χαρακτήρα του βιβλίου κρύβεται μια βαθιά πολιτική και πολιτιστική ρήξη με τα πάσης φύσεως κοινωνικά συστήματα , , όπως και υφέρπει μια πηγαία χιουμοριστική αντιμετώπιση της ίδιας της αξίας της ζωής.Το προτείνω για το καλοκαίρι και για όσους δεν το διάβασαν .

2 comments:

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ said...

Στα υπόψιν Κατερίνα τα λεμε ..

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Καλημέρα Περίπλου ! Κάνει ζέστη στην ωραία Κρήτη? Εμείς ζούμε αγκαλιά με τα κλιματιστικά.Τώρα όμως κι εγώ θα φύγω για την ωραία Μάνη και έτσι θα γλυτώσω.