Sunday, August 24, 2008

12 comments:

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Τώρα να πω ότι με γύρισες χρόνια πίσω θα είναι λίγο.

Λατρεμένο συγκρότημα, λατρεμένο κομμάτι.
Μια εποχή βουτηγμένη σε τέτοιες μουσικές…

Να είσαι καλά Κατερίνα μου.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Τι κάνεις ήχε μου,έχω πολύ καιρό να σ΄ ακούσω.πώς πέρασε το καλοκαίρι σου ; Πήγες πάλι στη Σάμο; Φιλάκια

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Όμορφο ήταν Κατερίνα μου μα πάει πέρασε πια κι άφησε χώρο πολύ για ένα φθινόπωρο που ποιος ξέρει τι άλλο θα φέρει ν’ ακουμπήσει στο κατώφλι για όταν θα έρθει.

Η Σάμος μου άφησε τα ομορφότερα στην ψυχή τούτο το καλοκαίρι.
Γέννες, γάμοι, αρραβώνες και πόσα ακόμα!!!

Λαμπερή η πάντοτε οχυρωμένη Μάνη.
Πρέπει να ήταν όμορφα εκεί και δροσερά πίσω από τους μεγάλους πέτρινους τοίχους.

Την αγάπη μου σου αφήνω.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Τι να σου πω.Καμιά φορά αισθάνομαι ότι γίνομαι βαρετή με τις υπερβολές μου για τη Μάνη. Δεν μπορώ να καταλάβω τι παθαίνω εκεί. Μπορεί και να παραμυθιάζομαι μόνη μου πάντως ξαναβρίσκω την γαλήνη και την όρεξη για ζωή , ενώ εδώ στη Θεσσαλονίκη με τρώει η κατάθλιψη.΄Ετσι όπως σκορπίσαμε όλοι απ΄αυτό το σπίτι , την Θεσσαλονίκη την έχω μόνο για να γράφω, την Αθήνα για δουλειές μου και την Μάνη για την ψυχική ισορροπία μου.

U.t.b.f said...

Πολύ όμορφο τραγούδι μας πήγες πισω στα χρόνια της αθωότητας.
Δεν γίνεσαι κουραστική με την Μάνη αύτο είναι τι μόνο σίγουρο.
Όλοι μας έχουμε την ανάγκη να φύγουμε μακρία απο την πόλη για να ξαναβρούμε τον εαυτό μας και την ηρεμία που τόσο έχουμε ανάγκη. Μακάρι να μπορούσαμε να φύγουμε για πάντα.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Εμείς πειρατή μου , φεύγουμε πάντα με τα καράβια -τα βιβλία μας και τις ιστορίες που επινοούμε.Απορώ καμιά φορά τι κάνουν όλοι αυτοί που δεν γράφουν.Πώς αντέχουν και δεν τρελαίνονται.

Λακων said...

Με εξέπληξες. Δεν περίμενα ότι θα άκουγες Bon Jovi!
Για τη Μάνη σε καταλαβαίνω απολύτως.
Προσωπικά όμως στενοχωριέμαι αφού η παλιά Μανιάτικη νοοτροπία δεν υπάρχει πια ή δεν είναι αρκετή για να αλλάζει καταστάσεις.
Αν οι Μανιάτες είχαν τα παλιά τους χαρακτηριστικά (αλλά και πληθυσμό) η Ελλάδα θα ήταν πολύ διαφορετική.
Ελάχιστοι μπορούν να νιώσουν τι θα πει Μάνη.
Ούτε καν οι σημερινοί Μανιάτες.
Και είναι απολύτως λογικό.
Έκαναν ότι και οι πρόγονοι τους αρχαίοι Σπαρτιάτες.
Δεν έχτισαν Παρθενώνες αλλά τα έσω αγάλματα.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Γειά σου καλέ μου φίλε ,Λάκωνα. Πιστεύω να πέρασες καλά το καλοκαίρι .Πού πήγες αλήθεια; Εγώ την έβγαλα στην Μάνη και πάντα εκεί θα πηγαίνω ο,τι και να γίνει.Οι μανιάτες πράγματι έχουν λησμονήσει το παρελθόν τους αλλά όχι όλοι.Υπάρχει μια τάση που διαμορφώνεται βέβαια αργά να επιστρέφουν οι απόγονοι τουλάχιστον ιδεολογικά στη Μάνη γιατί η Μάνη δυστυχώς δεν μπορεί να συντηρήσει τον πληθυσμό της και καταφεύγουν όλοι στην Αθήνα. Υπάρχει γενικώτερο ιδεολογικό πρόβλημα στις νεώτερες γένιές με την εθνική τους ταυτότητα γιατί έχουν φροντίσει άλλοι να μας κάνουν να χάσουμε τις ρίζες και τις μνήμες μας .΄Ετσι γινόμαστε πιο ευχειράγωγοι στην παγκοσμιοπόίηση και στο ξένο κεφάλαιο.Αυτά τα λέμε και τα ξαναλέμε συνεχώς.Ευτυχώς εκεί στη Μάνη έχω μια μεγάλη παρέα που είναι όλοι καλλιτέχνες , σκηνοθέτες , συγγραφείς και άνθρωποι των γραμμάτων που έχουν συνειδητοποιήσει μερικά πράγματα κι είναι φανατικοί οπαδοί της Μ'ανης. Και μου κάνει εντύπωση ότι ενώ οι περισσότεροι προέρχονται από το χώρο της αριστεράς έχουν μια σχεδόν θρησκευ΄τική προσήλωση και αγάπη στη Μάνη και στις αξίες της.Αν δεν δεις τη Μάνη μέσα απ΄το ιστορικό της βάθος δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτα.Αλλά πόσοι διαβάζουν ιστορία; Και γενικά πόσοι διαβάζουν σήμερα;

eirini said...

Καλησπέρα από μια θαυμάστρια των βιβλίων σου! Από σελίδα σε σελίδα βρέθηκα στην δική σου (τυχαία θα έλεγα) και δεν θα μπορούσα να φύγω χωρίς να χαιρετήσω! Συγγνώμη αν αυτά που γράφω είναι άσχετα με την ανάρτησή σου αλλά ήθελα να σου εκφράσω τον θαυμασμό μου. Καλησπέρα!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Kαλωσόρισες Ειρήνη. Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.ΑΠ΄ το μπλογκ σου κατάλαβα ότι ήσουν στην Κρήτη.΄Στο Ελαφονήσι. Κοίτα μια σύμπτωση!Κι εγώ φέτος που ήμουν στη Μάνη πετάχτηκα μέχρι την Ελαφόνησο της Πελοποννήσου βέβαια που είναι ένα υπέροχο μέρος με τεράστια αμμουδιά και σμαραγδένια θάλασσα. Παντού είναι όμορφη η Ελλάδα.Απ΄όπου και να την κοιτάξεις.

Λακων said...

Και εγώ εκεί ήμουν. Και πέρασα και μια βόλτα απο Ελαφόνησο.
Κρίμα που δεν το ήξερα να τα λέγαμε και απο κοντά.
Τα σχόλια σου είναι πολύ εύστοχα.
Μάνη Κατερίναι σημαίνει ένα πράγμα!
Ξέρω να είμαι ελεύθερος!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Aυτό είναι και μένα το έμβλημά μου. Κρίμα που είμασταν τόσο κοντά και δεν βρεθήκαμε.Άλλη φορά θα φροντίσουμε να συμπέσουμε στη Μάνη.Καλό φθινόπωρο για την ώρα!